Měřící přístroje   »   ...   Testery baterií
A N D NP


Kategorie produktů

Akku, baterie Alkohol testery ALL-Ride Alternativní napájení Náhradní díly Auto Elektromateriál Auto-Truck doplňky Autochladničky Autokuchyně Autorádia Dárkové poukazy DVB-T a SAT Elektrosoučástky Fanfáry, klaksony a sirény Fotovoltaika GSM / GPS Hračky a ostaní Kabely Kartušový program Konektory LED pásky a příslušenství LED, světla, žárovky, zářivky Literatura Měniče napětí Měřící přístroje Monitorovací systémy Multimédia Nabíječky NANOProtech Napájecí a záložní zdroje Nářadí Navigace Povinná výbava Radiostanice a příslušenství Redukce Různé Samolepky Teploměry Svítilny Výstražná světla - majáky Zabezpečovací systémy Zvuková technika Bazar
nabízíme celkem 11551 produktů
právě nakupuje 595 návštěvníků
Foto Skladové číslo Název
Cena s DPH
fotoBluetooth monitoring baterie 35953
1 176             
Monitorovací zařízení baterie 35953 s přenosem informací pomocí Bluetooth do mobilního zařízení.
Monitorovací zařízení baterie 35953 s přenosem informací pomocí Bluetooth do mobilního zařízení.
fotoChytrý tester baterií PZEM013, rozsah 0-200V, 0-10A R161F N
405             
Chytrý tester baterií PZEM013, rozsah 0-200V, 0-10A
Chytrý tester baterií PZEM013, rozsah 0-200V, 0-10A Změří všechny důležité parametry baterie v rozsahu 0–200V a 0–10A Měřené veličiny: Aktuálně odebíraný proud: 0–10A Pro proud <1A se zobrazuje hodnota 0–999mA Napětí: 0–200VDC, pro napětí <10V …
fotoChytrý tester baterií PZEM015, rozsah 0-200V, 0-100A R161D
590             
Chytrý tester baterií PZEM015, rozsah 0-200V, 0-100A
Chytrý tester baterií PZEM015, rozsah 0-200V, 0-100A. Změří všechny důležité parametry baterie v rozsahu 0–200V a 0–100A.
fotoChytrý tester článků a baterií NiMH, LiPol,LiIon,LiFe 5 in 1 R161C N
235             
Chytrý tester článků a baterií NiMH, LiPol,LiIon,LiFe 5 in 1
Tester a balancér baterií s LCD displejem a intuitivním ovládáním. Je vybaven množstvím užitečných funkcí: celkové napětí baterie, napětí jednotlivých článků, procentní stav nabití článků, sloupcový graf úrovně nabití článků, informace o nejčastěji …
fotoTester 3v1 baterie/nabíjení/startér 35906
2 118             
Tester 3v1 baterie/nabíjení/startér
Velmi jednoduchý a přesný tester 12V autobaterií. Vhodný pro klasické kyselinové, gelové a AGM baterie. Po připojení baterie tester na displeji ukáže okamžité napětí baterie. Zadáte typ baterie a normu, ve které chcete měřit (EN,DIN, atd.) a na displeji nastavíte hodnotu …
fotoTester akumulátorů 3v1 s možností tisku 35952
2 324             
Profesionální multifunkční tester 12V autobaterií s možností vytisknutí naměřených parametrů. Vhodný pro klasické kyselinové, gelové a AGM baterie. Po připojení baterie tester na displeji ukáže okamžité napětí baterie. Zadáte typ baterie a normu, ve které chcete měřit (EN, DIN, SAE atd.) a na displeji nastavíte hodnotu startovacího proudu měřené baterie. Poté tester ukáže aktuální startovací proud baterie a její stav v %. Dále je možno provádět měření dobíjení alternátoru a funkčnost startéru.
Profesionální multifunkční tester 12V autobaterií s možností vytisknutí naměřených parametrů. Vhodný pro klasické kyselinové, gelové a AGM baterie. Po připojení baterie tester na displeji ukáže okamžité napětí baterie. Zadáte typ baterie a normu, ve které chcete měřit …
fotoTester autobaterie/alternátoru 35951
714             
Tester autobaterie/alternátoru
Analogová zátěžová zkoušečka k jednoduchému zjištění (zbývající) kapacity olověných akumulátorů (autobaterií) s napětím 12 V nebo 6 V. Tento přenosný měřící přístroj je nepostradatelným pomocníkem v dílnách, soláriích, kempinkových zařízeních …
fotoTester autobaterii/alternátoru 35907
230             
Jednoduchý měřič napětí 12V autobaterií + napětí alternátoru do zásuvky zapalovače. Diodové indikátory napětí baterie 25/50/100%= slabá/střední/normální (před měřením zapněte světla na dobu 2 minut, poté zhasněte a měřte). Po nastartování automobilu indikuje velikost napětí alternátoru nízké/normál/vysoké(motor musí být nastartován a nastaven na cca 2000ot/min).
Jednoduchý měřič napětí 12V autobaterií + napětí alternátoru do zásuvky zapalovače. Diodové indikátory napětí baterie 25/50/100%= slabá/střední/normální (před měřením zapněte světla na dobu 2 minut, poté zhasněte a měřte). Po nastartování automobilu indikuje …
fotoTester baterií a dobíjení digitální BTI-001
1 573             
Tester baterií a dobíjení digitální
Bateriový vodivostní tester BTI-001 rychle a přesně změří skutečný stav baterie vozidla, nebo případnou poruchu startovacího systému vozidla a dobíjecího systému.
fotoTester baterií analogový zátěžový CAR58680
785             
Postup při testu 12V (6V) baterie:Připojte tester k baterii. Červené kleště na plusový pól baterie, černé na minusový pól baterie. Stisknout spínač do polohy 1 na deset vteřin. Nikdy nedržte toto tlačítko déle než 10 vteřin – mohlo by dojít k poškození testeru.Výsledek měření se odečítá na ručkovém měřidle. Kapacita baterie je závislá na okolní teplotě. Při teplotách bod bodem mrazu se kapacita výrazně snižuje.1. Stav baterie je správný – ukazatel je v zeleném poli. Baterie je v pořádku, lze ji dobíjet. Stav baterie lze dále zjistit hustoměrem (není součástí dodávky). Rozsah zeleného pole je odstupňován podle startovacího proudu (od 200 do 1000CCA). Stav baterie je nutno odečíst dle příslušného startovacího proudu této baterie.2. Kapacita baterie není zcela na 100%. Ukazatel se pohybuje ve žlutém poli WEAK. Rozsah žlutého pole je odstupňován podle startovacího proudu (od 200 do 1000CCA). Stav baterie je nutno odečíst dle příslušného startovacího proudu této baterie.3. Kapacita baterie je nedostatečná – Ukazatel se pohybuje ve červeném poli BAD. V tomto případě je baterie buď defektní nebo nedostatečně nabitá. Pro zjištění, v jakém stavu je baterie, je nutno použít hustoměr. Pokud je hustota elektrolytu nad 1,225 g/cm2 je baterie defektní. Při hodnotě nižší než 1,225 g/cm2 lze baterii dobít a opětovně otestovat.4. Obdobným způsobem lze odečíst stav baterie s napětím 6V. Sekce pro 6V baterie se nachází v levé části měřidla.Postup při testu dobíjecí soustavy vozidla:1. Nastartujte motor a nechte běžet v otáčkách 1200 až 1500 ot/min, dokud nedosáhne běžné pracovní teploty. Pozor: nepřibližujte se k pohybujícím se částem motoru.2. Tester připojit k baterii sejným způsobem jako při testu baterie. Stisknout tlačítko a počkat 10 vteřin. 3. Odečtěte stav baterie z měřidla nad nápisem CHARGING SYSTEM. Pokud se ukazatel pohybuje v červeném poli (při napětí menším než 12,8V nebo vyšším než 15,0V – vozidlo buď nedobíjí nebo přebíjí připojenou baterii). Pokud je ukazatel v zeleném poli, je dobíjecí systém v pořádku.Postup při testu startéru vozidla:1. Před testem startéru vozidla se ujistěte, že baterie je 100% nabitá. 2. Odpojte systém zapalování, aby motor nenastartoval.3. Sepněte startér a odečtěte napětí.4. Pokud voltmetr ukáže 9V nebo méně, startér zatěžuje příliš baterii, nebo kapacita baterie je nedostatečná ke správné funkci startéru.
Analogový tester baterií 6-12Vvám umožní změřit úroveň nabití baterie za pouhých 30 sekund.  Rozsah měření studeného spínacího proudu (CCA) je 200-1000A.  Přístroj zaručuje přesnost měření až +/- 2%. Balíček obsahuje NÁVOD K OBSLUZE s grafy a …
fotoTester baterií digitální BT001
3 225             
BEZZÁTĚŽOVÝ DIGITÁLNÍ TESTER BATERIÍ PRO 6V A 12V Od typu BTJ41 se liší tím, že u BT001 se zadávají hodnoty startovacího proudu (CCA). Před použitím testeru vložte 9V baterii do přístroje. Pokud baterie není vložena, nebo je vybitá, objeví se na displeji nápis INTERNAL AKKU LOW. V tomto případě nahraďte vybitou baterii novou 9V alkalickou baterií. Ujistěte se, že na displeji není nic zobrazeno, pokud není tester připojen k měřené baterii. Ujistěte se, zda jsou kontakty baterie čisté. Poté připojte černé kleště na minusový pól baterie a červené kleště na plusový pól baterie. Stisknutím šipek nahoru/dolů volíte hodnoty, stiskem ENTER potvrzujete volbu. Na displeji se zobrazí následující nápisy: Battery volts: zobrazení napětí připojené baterie Language select: volba jazyka (anglicky, francouzsky, německy, španělsky, italsky, portugalsky, japonsky) Po připojení k baterii se nejdříve zobrazí napětí na této baterii. Po potvrzení napětí baterie tlačítkem ENTER se zobrazí volba typu baterie VRLA/GEL/AGM/SLA nebo SLI. Pro automobilové olověné akumulátory zvolte SLI. VRLA/GEL/AGM/SLA baterie jsou bezúdržbové gelové baterie. Po zvolení typu baterie vyberte jednotky, které určují startovací proud baterie – SAE, DIN, JIS, EN, IEC. Běžně je startovací proud uveden na baterii v normě EN (například baterie AKUMA). Poté zadejte stisknutím šipek nahoru/dolů příslušný startovací proud baterie. Poté potvrďte a začne probíhat test, který trvá několik vteřin. V případě problému (nelze např. změřit hodnoty, zcela vybitá baterie) se zobrazí otázka, zda je baterie zcela nabita (IS BATTERY CHARGED?). Pokud potvrdíte YES, zobrazí se zpráva, že baterie je špatná a je nutno ji vyměnit (BAD AND REPLACE). Pokud stisknete NO, zobrazí se výzva k opětovnému nabití a testu baterie (RECHARGE AND RETEST). Výsledky testu : Po ukončení testu se vždy zobrazí napětí na baterii a skutečný maximální startovací proud. Následným stisknutím tlačítek šipek nahoru/dolůse zobrazí graficky a procentuálně skutečný startovací proud nebo napětí ve vztahu k hodnotám, které by měla mít baterie ve 100% stavu. GOOD & PASS – baterie je v pořádku, lze ji opětovně nabíjet GOOD & RECHARGE - baterie je v pořádku, je nutno ji nabít RECHARGE & RETEST – baterie je vybitá, stav baterie nelze zjistit, dokud nebude zcela nabitá. Nabijte baterii a znovu otestujte. BAD & REPLACE – baterii již nelze nabít. je nutno ji vyměnit BAD CELL & REPLACE – minimálně jeden článek v baterii je zkratován. Baterii je nutno vyměnit. LOAD ERROR – testovaná baterie má vyšší startovací proud než 2000CCA(norma SAE), nebo kapacitu vyšší než 230AH, nebo kleště testeru nemají správný kontakt. Pokud nejsou splněny předchozí tři podmínky, nabijte zcela baterii a opakujte test. Pokud bude výsledek stejný, je nutno baterii vyměnit. Při testu je nutné, aby byly od baterie odpojeny všechny spotřebiče, které by mohly ovlivnit výsledky měření.
BEZZÁTĚŽOVÝ DIGITÁLNÍ TESTER BATERIÍ PRO 6V A 12V Od typu BTJ41 se liší tím, že u BT001 se zadávají hodnoty startovacího proudu (CCA). Před použitím testeru vložte 9V baterii do přístroje. Pokud baterie není vložena, nebo je vybitá, objeví se na displeji nápis …
fotoTester baterií digitální 2-200Ah BTJ41
3 380             
BEZZÁTĚŽOVÝ DIGITÁLNÍ TESTER BATERIÍ PRO 12V 2-200AH (od typů BT001, BT301 a BT501 se liší zadáváním hodnot v Ah) Před použitím testeru vložte 9V baterii do přístroje. Pokud baterie není vložena, nebo je vybitá, objeví se na displeji nápis INTERNAL AKKU LOW. V tomto případě nahraďte vybitou baterii novou 9V alkalickou baterií. Ujistěte se, že na displeji není nic zobrazeno, pokud není tester připojen k měřené baterii. Ujistěte se, zda jsou kontakty baterie čisté. Poté připojte černé kleště na minusový pól baterie a červené kleště na plusový pól baterie. Stisknutím šipek nahoru/dolů volíte hodnoty, stiskem ENTER potvrzujete volbu. Na displeji se zobrazí následující nápisy: Battery volts: zobrazení napětí připojené baterie Language select: volba jazyka (anglicky, francouzsky, německy, španělsky, italsky, portugalsky, japonsky) Po připojení k bateriir se nejdříve zobrazí napětí na této baterii. Po potvrzení napětí baterie tlačítkem ENTER se zobrazí volba typu baterie VRLA/GEL/AGM/SLA nebo SLI. Pro automobilové olověné akumulátory zvolte SLI. VRLA/GEL/AGM/SLA baterie jsou bezúdržbové gelové baterie. Poté zadejte stisknutím / kapacitu baterie v Ah (od 2 do 200Ah). Poté potvrďte a začne probíhat test, který trvá několik vteřin. V případě problému (nelze např. změřit hodnoty, zcela vybitá baterie) se zobrazí otázka, zda je baterie zcela nabita (IS BATTERY CHARGED?). Pokud potvrdíte YES, zobrazí se zpráva, že baterie je špatná a je nutno ji vyměnit (BAD AND REPLACE). Pokud stisknete NO, zobrazí se výzva k opětovnému nabití a testu baterie (RECHARGE AND RETEST). Výsledky testu : Po ukončení testu se vždy zobrazí napětí na baterii a startovací proud (xxSAE, xx=Ampéry). Následným stisknutím tlačítek šipek nahoru/dolůse zobrazí graficky a procentuálně startovací proud nebo napětí ve vztahu k hodnotám, které by měla mít baterie ve 100% stavu. SOH udává graficky a číselně stav baterie – startovací proud, SOC udává graficky a číselně nabití baterie ve voltech. Startovací proud baterie je hodnota proudu v ampérech, který je baterie schopna dodávat po dobu 30s a napětí na článcích se nesníží pod hodnotu 1,2V. GOOD & PASS – baterie je v pořádku, lze ji opětovně nabíjet GOOD & RECHARGE - baterie je v pořádku, je nutno ji nabít RECHARGE & RETEST – baterie je vybitá, stav baterie nelze zjistit, dokud nebude zcela nabitá Nabijte baterii a znovu otestujte. BAD & REPLACE – baterii již nelze nabít. je nutno ji vyměnit BAD CELL & REPLACE – minimálně jeden článek v baterii je zkratován. Baterii je nutno vyměnit. LOAD ERROR – testovaná baterie má vyšší kapacitu než 200Ah, nebo kleště testeru nemají správný kontakt. Pokud nejsou splněny předchozí tři podmínky, nabijte zcela baterii a opakujte test. Pokud bude výsledek stejný, je nutno baterii vyměnit. Při testu je nutné, aby byly od baterie odpojeny všechny spotřebiče, které by mohly ovlivnit výsledky měření.
BEZZÁTĚŽOVÝ DIGITÁLNÍ TESTER BATERIÍ PRO 12V 2-200AH (od typů BT001, BT301 a BT501 se liší zadáváním hodnot v Ah) Před použitím testeru vložte 9V baterii do přístroje. Pokud baterie není vložena, nebo je vybitá, objeví se na displeji nápis INTERNAL AKKU LOW. V tomto …
fotoTester baterií digitální zátěžový 50888
1 089             
Postup při testu 12V baterie: Připojte tester k baterii. Červené kleště na plusový pól baterie, černé na minusový pól baterie Stisknout tlačítko ENTER a počkat 10 vteřin. Výsledek měření se zobrazuje LED diodami spolu s odečtem napětí na numerickém displeji. Po odečtení hodnot odpojte kleště testeru od baterie. Pozor: pokud tester neodpojíte do 30 vteřin, hrozí přehřátí testeru! Měření neprovádějte v blízkosti hořlavých látek! 1. Stav baterie je správný – rozsvítí se zelená LED dioda O.K. Baterie je v pořádku, lze ji dobíjet. Stav baterie lze dále zjistit hustoměrem (není součástí dodávky) 2. Napětí baterie je správné, ale kapacita baterie není zcela na 100%. Rozsvítí se zelená LED dioda O.K spolu s žlutou LED diodou Weak. V tomto případě zkontrolujte, zda naměřené napětí odpovídá startovacímu proudu baterie. Tabulka s napětími a proudy je na přední straně testeru. Pokud je napětí vyšší, než odpovídá startovacímu proudu, postupujte dle bodu 1. Pokud je naměřené napětí nižší, postupujte podle bodu 3. 3. Kapacita baterie je nedostatečná – rozsvítí se žlutá dioda Weak. V tomto případě je baterie buď defektní nebo nedostatečně nabitá. Pro zjištění, v jakém stavu je baterie, je nutno použít hustoměr. Pokud je hustota elektrolytu nad 1,225 g/cm2 je baterie defektní. Při hodnotě nižší než 1,225 g/cm2 lze baterii dobít a opětovně otestovat. 4. Baterie je defektní – rozsvítí se červená dioda Bad. 5. Zobrazení na displeji: a) Pokud je napětí baterie nižší, než 12,3V, na displeji se zobrazí c.b. (charge battery). Před dalším testem je nutno baterii zcela nabít. Po nabití je nutno 15-30 minut počkat, než se napětí stabilizuje. Pokud při dalším testu je napětí stále nižší než 12,3V, zobrazí se opět c.b., baterie je špatná a je nutno ji vyměnit. b) Pokud je napětí vyšší než 13,2V na displeji se zobrazí c.b. (charge battery). V tomto případě zatěžte baterii na několik vteřin například zapnutím hlavních světel automobilu a počkejte, než napětí klesne pod 13,2V. Poté test zopakujte. c) Po kompletním nabití baterie není napětí stabilní. Počkejte 15-30 minut, než napětí klesne pod 13,2V a poté proveďte test baterie. Postup při testu dobíjecí soustavy vozidla: 1. Tester připojit k baterii sejným způsobem jako při testu baterie. Stisknout tlačítko ENTER a počkat 10 vteřin. Změří se stav baterie stejně, jako je uvedeno výše. Neodpojujte tester od baterie. 2. Nastartujte motor a nechte běžet v otáčkách 1200 až 1500 ot/min, dokud nedosáhne běžné pracovní teploty. Pozor: nepřibližujte se k pohybujícím se částem motoru. Opět stisknout tlačítko ENTER. Rozsvítí se LED diody LOAD a CHARGING. 3. Odečtěte napětí z displeje – mělo by se pohybovat v rozmezí 13,6V až 14,8V. Rozsvícení červené LED diody signalizuje případný problém s nabíjecí soustavou vozidla (při napětí menším než 13,6V nebo vyšším než 14,8V – vozidlo buď nedobíjí, nebo přebíjí připojenou baterii). Postup při testu startéru vozidla: 1. Před testem startéru vozidla se ujistěte, že baterie je 100% nabitá. 2. Odpojte systém zapalování, aby motor nenastartoval. 3. Sepněte startér a odečtěte napětí. 4. Pokud voltmetr ukáže 9V nebo méně, startér zatěžuje příliš baterii, nebo kapacita baterie je nedostatečná ke správné funkci startéru.
Postup při testu 12V baterie: Připojte tester k baterii. Červené kleště na plusový pól baterie, černé na minusový pól baterie Stisknout tlačítko ENTER a počkat 10 vteřin. Výsledek měření se zobrazuje LED diodami spolu s odečtem napětí na numerickém displeji. Po …
fotoTester baterií s měřením V+A, 500AMP 500A2
2 220             
Test baterie: Otočným regulátorem nastavte zatěžovací proud na polovinu startovacího proudu baterie ( ½ CCA). Během 15s odečtěte naměřené napětí z voltmetru a otočte regulátorem do polohy OFF. Pokud se ručka voltmetru během testu nachází v zeleném poli (označení BATTEY TEST OK), je baterie v pořádku. Výsledek je závislý na teplotě baterie, proto je toto zelené pole odstupňované podle teploty. Pokud je během testu ručka voltmetru v poli BATTERY TEST – REPLACE, je nutno baterii dobít. Pokud se po dobití zobrazuje stejná hodnota, je nutno baterii vyměnit. Postup při testu dobíjecí soustavy vozidla: Nastartujte motor a nechte běžet v otáčkách 1200 až 1500 ot/min, dokud nedosáhne běžné pracovní teploty. Pozor: nepřibližujte se k pohybujícím se částem motoru. Regulátor nastavit do polohy OFF. Tester připojit k baterii sejným způsobem jako při testu baterie. Odečtěte stav baterie v voltmetru (ALT®.TEST). Pokud se ukazatel pohybuje v červeném poli (LOW), dobíjecí soustava nepracuje správně. Pokud je ukazatel v zeleném poli (OK), je dobíjecí systém v pořádku. Pokud se ukazatel pohybuje v červeném poli (HI), je baterie přebíjena. Postup při testu startéru vozidla: Před testem startéru vozidla se ujistěte, že baterie je 100% nabitá. Odpojte systém zapalování, aby motor nenastartoval. Sepněte startér a odečtěte napětí. Pokud voltmetr ukáže 9V nebo méně, startér zatěžuje příliš baterii, nebo kapacita baterie je nedostatečná ke správné funkci startéru.
Test baterie: Otočným regulátorem nastavte zatěžovací proud na polovinu startovacího proudu baterie ( ½ CCA). Během 15s odečtěte naměřené napětí z voltmetru a otočte regulátorem do polohy OFF. Pokud se ručka voltmetru během testu nachází v zeleném poli (označení …
fotoTester baterií s tiskárnou BT301
6 547             
BEZZÁTĚŽOVÝ DIGITÁLNÍ TESTER BATERIÍ PRO 6V A 12V s tiskárnou Před použitím testeru vložte čtyři 1,5V baterie do přístroje. Pokud baterie nejsou vloženy, nebo jsou vybité, objeví se na displeji nápis INTERNAL AKKU LOW. V tomto případě nahraďte vybité baterie novými bateriemi. Sejměte plastový kryt č.1 prostoru pro termopapír. Vložte roličku termopapíru a konec termopapíru vložte do štěrbiny. Stiskněte tlačítko č.4 a přidržte, dokud se papír nevysune z výstupu. Ujistěte se, že na displeji není nic zobrazeno, pokud není tester připojen k měřené baterii a zda jsou kontakty baterie čisté. Poté připojte černé kleště na minusový pól baterie a červené kleště na plusový pól baterie. Ovládání přístroje: Stisknutím šipek vpravo/vlevo volíte hodnoty, stiskem ENTER potvrzujete volbu. Na displeji se zobrazí následující nápisy: Battery volts: zobrazení napětí připojené baterie Language select: volba jazyka (anglicky, francouzsky, německy, španělsky, italsky, portugalsky, japonsky) Po připojení k baterii se nejdříve zobrazí napětí na této baterii. Po potvrzení napětí baterie tlačítkem ENTER se zobrazí volba typu baterie VRLA/GEL/AGM/SLA nebo SLI. Pro automobilové olověné akumulátory zvolte SLI. VRLA/GEL/AGM/SLA baterie jsou bezúdržbové gelové baterie. Po zvolení typu baterie vyberte jednotky, které určují startovací proud baterie – SAE, DIN, JIS, EN, IEC. Běžně je startovací proud uveden na baterii v normě EN (například baterie AKUMA). Poté zadejte stisknutím šipek vpravo/vlevo příslušný startovací proud baterie. Poté potvrďte a začne probíhat test, který trvá několik vteřin. V případě problému (nelze např. změřit hodnoty, zcela vybitá baterie) se zobrazí otázka, zda je baterie zcela nabita (IS BATTERY CHARGED?). Pokud potvrdíte YES, zobrazí se zpráva, že baterie je špatná a je nutno ji vyměnit (BAD AND REPLACE). Pokud stisknete NO, zobrazí se výzva k opětovnému nabití a testu baterie (RECHARGE AND RETEST). Výsledky testu : Po ukončení testu se vždy zobrazí napětí na baterii a skutečný maximální startovací proud. Následným stisknutím tlačítek šipek vpravo/vlevose zobrazí graficky a procentuálně skutečný startovací proud nebo napětí ve vztahu k hodnotám, které by měla mít baterie ve 100% stavu. Stisknutím tlačítka ENTER se zobrazí dotaz, zda vytisknout výsledek testu. Po potvrzení stisknutím tlačítka ENTER se výsledek vytiskne, odmítnout tisk lze stisknutím tlačítek  a ENTER. GOOD & PASS – baterie je v pořádku, lze ji opětovně nabíjet GOOD & RECHARGE - baterie je v pořádku, je nutno ji nabít RECHARGE & RETEST – baterie je vybitá, stav baterie nelze zjistit, dokud nebude zcela nabitá Nabijte baterii a znovu otestujte. BAD & REPLACE – baterii již nelze nabít. je nutno ji vyměnit BAD CELL & REPLACE – minimálně jeden článek v baterii je zkratován. Baterii je nutno vyměnit. LOAD ERROR – testovaná baterie má vyšší startovací proud než 2000CCA (SAE), nebo kapacitu vyšší než 230AH, nebo kleště testeru nemají správný kontakt. Pokud nejsou splněny předchozí tři podmínky, nabijte zcela baterii a opakujte test. Pokud bude výsledek stejný, je nutno baterii vyměnit. Při testu je nutné, aby byly od baterie odpojeny všechny spotřebiče, které by mohly ovlivnit výsledky měření. Dodávané příslušenství: Textilní obal, 2 roličky termopapíru, 4 tužkové baterie, návod
BEZZÁTĚŽOVÝ DIGITÁLNÍ TESTER BATERIÍ PRO 6V A 12V s tiskárnou Před použitím testeru vložte čtyři 1,5V baterie do přístroje. Pokud baterie nejsou vloženy, nebo jsou vybité, objeví se na displeji nápis INTERNAL AKKU LOW. V tomto případě nahraďte vybité baterie …
fotoTester baterií,dobíjení s tiskárnou BT501
6 350             
BEZZÁTĚŽOVÝ DIGITÁLNÍ TESTER BATERIÍ PRO 6V A 12V +TESTER DOBÍJECÍ SOUSTAVY VOZIDEL 12V A 24V Před použitím testeru vložte čtyři 1,5V baterie do přístroje. Pokud baterie nejsou vloženy, nebo jsou vybité, objeví se na displeji nápis INTERNAL AKKU LOW. V tomto případě nahraďte vybité baterie novými bateriemi. Sejměte plastový kryt č.1 prostoru pro termopapír. Vložte roličku termopapíru a konec termopapíru vložte do štěrbiny. Stiskněte tlačítko č.4 a přidržte, dokud se papír nevysune z výstupu. Ujistěte se, že na displeji není nic zobrazeno, pokud není tester připojen k měřené baterii a zda jsou kontakty baterie čisté. Poté připojte černé kleště na minusový pól baterie a červené kleště na plusový pól baterie. Ovládání přístroje: Stisknutím šipek vpravo/vlevo volíte hodnoty, stiskem ENTER potvrzujete volbu. Na displeji se zobrazí následující nápisy: BATTERY TEST a napětí připojené baterie. Stisknutím ENTER se provede test baterie. Po potvrzení testu baterie se zobrazí volba typu baterie VRLA/GEL/AGM/SLA nebo SLI. Pro automobilové olověné akumulátory zvolte SLI. VRLA/GEL/AGM/SLA baterie jsou bezúdržbové gelové baterie. Po zvolení typu baterie vyberte jednotky, které určují startovací proud baterie – SAE, DIN, JIS, EN, IEC. Běžně je startovací proud uveden na baterii v normě EN (například baterie AKUMA). Poté zadejte stisknutím šipek vpravo/vlevo příslušný startovací proud baterie. Poté potvrďte a začne probíhat test, který trvá několik vteřin. V případě problému (nelze např. změřit hodnoty, zcela vybitá baterie) se zobrazí otázka, zda je baterie zcela nabita (IS BATTERY CHARGED?). Pokud potvrdíte YES, zobrazí se zpráva, že baterie je špatná a je nutno ji vyměnit (BAD AND REPLACE). Pokud stisknete NO, zobrazí se výzva k opětovnému nabití a testu baterie (RECHARGE AND RETEST). Výsledky testu : Po ukončení testu se vždy zobrazí napětí na baterii a skutečný maximální startovací proud. Následným stisknutím tlačítek šipek vpravo/vlevose zobrazí graficky a procentuálně skutečný startovací proud nebo napětí ve vztahu k hodnotám, které by měla mít baterie ve 100% stavu. Stisknutím tlačítka ENTER se zobrazí dotaz, zda vytisknout výsledek testu. Po potvrzení stisknutím tlačítka ENTER se výsledek vytiskne, odmítnout tisk lze stisknutím tlačítek  a ENTER. GOOD & PASS – baterie je v pořádku, lze ji opětovně nabíjet GOOD & RECHARGE - baterie je v pořádku, je nutno ji nabít RECHARGE & RETEST – baterie je vybitá, stav baterie nelze zjistit, dokud nebude zcela nabitá Nabijte baterii a znovu otestujte. BAD & REPLACE – baterii již nelze nabít. je nutno ji vyměnit BAD CELL & REPLACE – minimálně jeden článek v baterii je zkratován. Baterii je nutno vyměnit. LOAD ERROR – testovaná baterie má vyšší startovací proud než 2000CCA(SAE), nebo kapacitu vyšší než 230AH, nebo kleště testeru nemají správný kontakt. Pokud nejsou splněny předchozí tři podmínky, nabijte zcela baterii a opakujte test. Pokud bude výsledek stejný, je nutno baterii vyměnit. Při testu je nutné, aby byly od baterie odpojeny všechny spotřebiče, které by mohly ovlivnit výsledky měření. Pokud se po připojení na baterii zvolí tlačítky / text LANGUAGE SELECT, můžete provést volbu jazyka, ve kterém bude testování probíhat. (anglicky, francouzsky, německy, španělsky, italsky, portugalsky, japonsky)
BEZZÁTĚŽOVÝ DIGITÁLNÍ TESTER BATERIÍ PRO 6V A 12V +TESTER DOBÍJECÍ SOUSTAVY VOZIDEL 12V A 24V Před použitím testeru vložte čtyři 1,5V baterie do přístroje. Pokud baterie nejsou vloženy, nebo jsou vybité, objeví se na displeji nápis INTERNAL AKKU LOW. V tomto …
fotoTester článků a baterií SUNKKO T-685 R160 N
3 900             
Tester článků a baterií SUNKKO T-685
Sunkko T-685 je vysoce přesný analyzátor vnitřního odporu a napětí baterie. Je určen pro měření článků Li-Ion, LiFePO4 a Li-Pol
Nalezeno 17 produktů  /  zobrazeno 17 produktůzobrazeno 17 produktů z 17

2012 ....... 2019 ....... 2024 © vysilackymilin.cz