A N D NP


Kategorie produktů

Akku, baterie Alkohol testery ALL-Ride Alternativní napájení Náhradní díly Auto Elektromateriál Auto-Truck doplňky Autochladničky Autokuchyně Autorádia Dárkové poukazy DVB-T a SAT Elektrosoučástky Fanfáry, klaksony a sirény Fotovoltaika GSM / GPS Hračky a ostaní Kabely Kartušový program Konektory LED pásky a příslušenství LED, světla, žárovky, zářivky Literatura Měniče napětí Měřící přístroje Monitorovací systémy Multimédia Nabíječky NANOProtech Napájecí a záložní zdroje Nářadí Navigace Povinná výbava Radiostanice a příslušenství Redukce Různé Samolepky Teploměry Svítilny Výstražná světla - majáky Zabezpečovací systémy Zvuková technika Bazar
nabízíme celkem 11505 produktů
právě nakupuje 1373 návštěvníků

E-shop   »   Všeobecné obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY Vysílačky Milín
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.vysilackymilin.cz. Obchodní podmínky upravují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy, kdy na jedné straně je Vysílačky Milín s.r.o, IČ 07740646, DIČ CZ07740646, provozovna Milín čp 354, 262 31 Milín, jako prodávající (dále jen „Prodávající“) a na straně druhé je kupující (dále jen „Kupující“).

Další informace o Prodávajícím naleznete na webových stránkách v sekci Kontakty.

OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ – UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
Kupní smlouvy vzniká odesláním objednávky Kupujícím po zvolení dopravy, způsobu úhrady a přijetím objednávky Prodávajícím. Uzavření smlouvy Prodávající potvrdí Kupujícímu informativním emailem na Kupujícím zadaný email.
Předmětem smlouvy jsou pouze položky výslovně uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Váhy, rozměry, kapacita, ceny, výkony a ostatní údaje obsažené na www.vysilackymilin.cz jsou nezávaznými údaji a vychází z údajů udaných výrobcem.
V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si Prodávající vyhrazuje právo vyžadovat úhradu finanční zálohy kupujícím. V případě, že v průběhu vyřizování objednávky došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny, nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má Prodávající právo objednávku po dohodě s Kupujícím změnit nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit.

CENY
Ceny uvedené v internetovém obchodě jsou platné pouze při objednání přes internetový obchod. Ceny v kamenném obchodě se mohou lišit od cen na internetu. Cena uvedená u zboží jako běžná cena na prodejně je cena v kamenném obchodě. Prodávající si vyhrazuje právo tiskových chyb a změny cen, v případě změny peněžních kurzů,při výrazném nárůstu inflace nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek u výrobců a ostatních dodavatelů zboží.  O změně ceny musí Prodávající informovat Kupujícího a vyžádat si jeho souhlas s novou cenou. Pokud Kupující souhlas neudělí, kupní smlouva je neplatná. Zboží je ve vlastnictví Prodávajícího až do úplného zaplacení kupní ceny a připsání částky na účet Prodávajícího.

DORUČOVÁNÍ ZBOŽÍ
Prodávající dodá zboží Kupujícímu kompletní v rozmezí 3-14 dnů od potvrzení objednávky, pokud není dohodnuto jinak. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje si zboží při převzetí co nejdřív překontrolovat.
V případě poškození zásilky doporučuje prodávající kupujícímu sepsat s dopravcem zápis o škodě.
Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, záruční list, návod k obsluze a prohlášení o shodě jsou součástí dodávky. V případě technického problému na straně prodávajícího budou doklady předány nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží kupujícím.

ZASÍLÁNÍ ZBOŽÍ DO ZAHRANIČÍ
Zboží je možné zasílat na Slovensko. Zboží je možné expedovat pouze prostřednictvím přepravní služby GLS formou dobírky. Cena za dopravu, uvedená v objednávce, je pouze orientační a může se změnit dle skutečné hmotnosti objednaného zboží. O skutečné výši ceny za dopravu zboží bude Kupující informován.

DOPRAVA ZBOŽÍ
Cena dopravy je vždy uvedena v objednávce. Zboží je možné zaslat zásilkovou službou GLS, nebo ho převzít osobně v naší provozovně ve všední dny od 7 h do 17 h.
Přepravní společnost max. hmotnost max. délka výše dobírky
GLS do 5 kg 5 kg 2 m neomezeně
GLS nad 5 kg
30 kg 2 m neomezeně
 
     
V případě těžšího nebo delšího balíku bude výše dopravného nebo změna způsobu dopravy sdělena Kupujícímu a bude vyžadován jeho souhlas. 
Zboží objednané pomocí eshopu nelze při osobním převzetí na prodejně zaplatit platební kartou. Platba pouze v hotovosti.

DOPRAVA CHLADNIČEK, SOLÁRNÍCH PANELŮ a podobně
Dopravné autochladniček, panelů a jine bude účtováno v minimální výši 200 Kč bez DPH. Dopravu lze uskutečnit pouze přepravní službou GLS. Dobírečné bude účtováno dle platného ceníku přepravní služby GLS. Ceny dopravy a dobírečného budou sděleny Kupujícímu.
Autochladničky nelze zasílat jinou přepravní společností.
Solárná panely nad 160w nelze zaslat přepravní službou GLS. Panely jsou již nadrozměr a musejí se zasílat na paletě. Cena dopravy solárních panelů nad 160W bude na dotaz přesně vypočítána. Preferujeme odobní převzetí na prodejně v Milíně.

ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY A ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (soukromá osoba bez IČ)
U smluv uzavřených distančním způsobem (na dálku) může Kupující odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží, nelze ji tedy chápat jako výpůjčku zboží.
Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.
Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu, nebo číslo prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.
Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodávající několik možností způsobu dodání zboží, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Zboží zasílejte výhradně na adresu provozovny Milín čp 354, PSČ 262 31. Nezasílejte zboží zpět na dobírku, v takovém případě nebude zásilka přijata. Náklady na vrácení zboží nese kupující.
Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započítat jej na vrácenou částku.
Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy. Dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. Alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího, U smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a za hygienických důvodů je nelze vrátit. U dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal. U dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik. U smluv o ubytování, dopravě stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby a u smluv o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost.
Formulář pro odstoupení od smlouvy / vrácení zboží

Vrácení zboží a odstoupení od smlouvy právnícké a fyzické osoby s IČO se neřídí občanským zákoníkem a je upraveno  v obchodních podmínkách níže.
Na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno Vaše IČ, se nevztahuje zákonná 14denní lhůta na vrácení či výměnu zboží. O možnosti vrácení zboží vždy rozhoduje dodavatel. Zboží musí být odesláno na adresu provozovatele, po předchozí dohodě s dodavatelem.
Zboží musí být vráceno kompletní a v původním stavu, včetně originálních obalů a dokladu o koupi, záručního listu, manuálů ...
Zboží ani obal nesmí být jakkoliv poškozeny a nesmí jevit známky používání či opotřebení.
Dobropisovaná částka bude ponížena o náklady na DOPRAVU zboží k zákazníkovi.
Společnost Pavel Bobrik si vyhrazuje právo vrácení zboží zpoplatnit, a to takovou částkou, která vykompenzuje náklady, jež jsou nezbytné vynaložit pro znovuuvedení zboží do prodeje.
Náklady spojené s navrácením zboží nese odesílatel.
Pokud Kupující splnil veškeré náležitosti a byl mu přiznán nárok na vrácení peněz, tak jsou finanční prostředky vraceny výhradně prostřednictvím bankovního převodu, proto je nutné vždy uvést bankovní spojení (číslo účtu a kód banky), na který si přejete prostředky vrátit.

PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ JAKOST PŘI PŘEVZETÍ
Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.
Za vady vzniklé při přepravě zboží prodávající neodpovídá.
Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny. Není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této části.
Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.
Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě věděl nebo ji sám způsobil.
U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující právo v těchto případech na přiměřenou slevu.

ZÁKONNÁ PRÁVA Z VAD
Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v přiloženém návodu. Na osvětlení radiostanic je poskytována záruka pouze 6 měsíců a vztahuje se pouze na výrobní vady (zkrácena záruční doba vyplývá z životnosti žárovek).
V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady,která znamenápodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jedná-li se o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou) odstranění vady dodáním nové věci bez vad nebo dodáním chybějící věci, bezplatné odstranění vady opravou, přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.
Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
Vyskytne-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití (např. nesprávné použití výrobku, nesprávné skladování, neodborný zásah do zařízení).
Záruka se nevztahuje na vestavěný reproduktor radiostanice v případě, že dojde k jeho přetížení při zabudování radiostanice do palubní desky vozidla. V takovém případě dojde k odstínění vestavěného reproduktoru a jeho přetížení v důsledku neúměrného, dlouhodobého zesilování hlasitosti. Při zabudování radiostanice do palubní desky vozidla je nutné použít externí mikrofon.

Všeobecné záruční podmínky
  1. Vysílačky Milín odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době, v případě dodržení podmínek instalace a obsluhy zboží uvedené v návodu výrobku.
  2. Na osvětlení radiostanic a vestavěné akku je poskytována záruka 6 měsíců (vyplívá z životnosti) a vztahuje se pouze na výrobní vady.
  3. Nárok na reklamaci se dokládá platným záručním listem a dokladem o zaplacení. Záruční list je platný pouze s vyplněným datem prodeje, razítkem a podpisem prodejce.
  4. Oprávněnost reklamace posuzuje servisní technik.
  5. Reklamaci je možno uplatnit pouze v provozovně prodávajícího nebo v autorizovaném servisním středisku výrobce. Reklamované zboží by mělo být kompletní, čisté a ve vhodném obalu. Při reklamaci je nutné sdělit kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
  6. Záruka se nevztahuje na:
  • poškození způsobené vnějšími událostmi (např. bouřka, voda, požár, náraz, pád z výšky),
  • opotřebení věci, způsobené jejím obvyklým užíváním,
  • zboží s porušenou plombou,
  • poškození vzniklá neodborným zásahem,
  • poškození vstupních a výstupních tranzistorů radiostanic a zesilovačů,
  • poškození způsobené přepětím (tj. vysokým napětím).
  1. Záruční opravy a reklamace jsou vyřizovány do 30 dnů od přijetí reklamace.
  2. U oprávněné reklamace v záruční lhůtě je záruka prodloužena o dobu, po kterou trvalo reklamační řízení v souladu s doklady o převzetí resp. vydání zboží.

VYŘÍZENÍ REKLAMACE
Kupující je povinen uplatnit reklamaci v provozovně prodávajícího nebo v autorizovaném servisním středisku výrobce bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně, telefonicky, nebo emailem měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
Pro bezproblémový průběh reklamace doporučujeme využít reklamačního formuláře
Při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady je kupující povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo (způsob vyřízení reklamace) si zvolil. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádá-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.
Nezvolí-li si kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.
Kupující je povinen prokázat nákup zboží (dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.
Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o to, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.
Záruka na jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, záruční lhůta bude počítána od data prvního nákupu zboží (neprodlužuje se).
Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku emailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.
U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.
U neoprávněné reklamace si prodávající vyhrazuje právo naúčtovat kupujícímu skutečně vynaložené náklady spojené s neoprávněnou reklamací. Neoprávněnost reklamace bude doložena zprávou servisního technika.
Veškeré reklamace zakoupených autochladniček vyřizuje autorizovaný servis Dalix s.r.o., Jamská 59, 591 01 Žďár nad Sázavou, telefon +420 603 227 448.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
1.     Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
2.     Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a dalších údajů na kterých se s prodávajícím dohodli (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
3.     Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, jak je uvedeno v článku Podmínky ochrany osobních údajů (GDPR) a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
4.     Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
5.     Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
6.     Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
7.     Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
8.     V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
1.     požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
2.     požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
 
9.     Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

ŘEŠENÍ SPORŮ
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.
Kupující, ktrerý je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kopní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.
Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
S potřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
Kupující se rovněž může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.
Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

OSTATNÍ

Záloha na zboží
V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku, nebo zboží, které není na skladě, nebo množství zboží, které není obvyklé, může být ze strany prodávajícího požadována úhrada zálohy. Prodávající se zavazuje neprodleně informovat kupujícího o požadavku zálohové platby.

Informace a poradenství
Všechny ústní a písemné údaje o vhodnosti a možnosti použití dodávaného zboží jsou sdělovány podle nejlepšího vědomí prodávajícího. Představují však pouze jeho hodnoty zkušeností a informací, které prodávající sám získal od výrobce či svého dodavatele.

Elektroodpad a Obaly
Prodávající zajišťuje zpětný odběr elektrozařízení, baterií a akumulátorů v souladu s příslušnými právními předpisy. Zákazník je oprávněn odevzdat staré elektrozařízení při nákupu nového obdobného elektrozařízení nebo baterií či akumulátorů na provozovně prodávajícího.
Za obaly výrobků uváděných na trh byl prodávajícím uhrazen servisní poplatek za zajištění zpětného odběru a využití obalového odpadu u společnosti EKO-KOM.

Písemná komunikace
 V případě doručování písemností mezi účastníky se za doručovací adresu považuje adresa provozovny prodávajícího a adresy kupujícího uvedené v objednávce.

Změna fakturačních údajů
Změna fakturačních údajů po vystavení dokladu je zpoplatněna administrativním poplatkem 200 Kč bez DPH. Sazba se týká zejména změny údajů na faktuře, jakými jsou např. jméno, název firmy, IČO, ulice atp.
 
Životnost žárovek a záruční podmínky
Výtah ze zákona: Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním…
Záruka na autožárovky a další autodílny se vztahuje pouze na výrobní vady, nebo na vady vzniklé před ukončením obvyklé životnosti výrobku. Reklamaci lze uznat na vzduch v baňce (baňka je zevnitř pokryta žlutou vrstvou), špatně uchycené vlákno, křivě osazená baňka v patici. V případě reklamace přepáleného vlákna se zjišťuje, kolik hodin byla žárovka přibližně používána. Vlákno, které svítilo více hodin, má hrubší povrch, u barevných žárovek dojde k mírnému vypálení barevné vrstvy. Pokud žárovka vykazuje zmíněné vlastnosti, nelze reklamaci uznat. U vysokovýkonných nehomologovaných žárovek, pokud nejsou dostatečně chlazeny, se životnost podstatně zkracuje, na což upozorňují informace na krabičce. Upozorňujeme, že tento typ žárovek se smí používat pouze při automobilových soutěžích, v zemědělství, ale nikdy se nesmí používat na veřejných komunikacích.
Všechny halogenové žárovky NARVA jsou označeny datem výroby. Písmeno označuje měsíc a číslo rok výroby, např. L1 (listopad, 2001).
Přehled:
A = leden D = duben G = červenec K = říjen
B = únor E = květen H = srpen L = listopad
C = březen F = červen J = září M = prosinec
       
9 = 1999 0 = 2000 1 = 2001 2 = 2002, atd.
 
Obecně platí, že žárovky vyrobené novými technologiemi, které umožňují vyšší svítivost (RANGE, POWER, SILVERSTAR, MEGALIGHT, SUPER), mají kratší dobu životnosti, než běžné typy.
Oprávněnou reklamaci žárovek řešíme vždy výměnou za nové zboží.

Ostatní
Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem č. 89/2012 Sb.,v platném znění, zákonem o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb., v platném znění a dalšími právními předpisy.
Smlouva a otázky související se řídí českým právem.
Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

Tyto obchodní odmínky jsou účinné od 1. 1. 2023
 

2012 ....... 2019 ....... 2024 © vysilackymilin.cz