Měřící přístroje
A N D NP


Kategorie produktů

Akku, baterie Alkohol testery ALL-Ride Alternativní napájení Náhradní díly Auto Elektromateriál Auto-Truck doplňky Autochladničky Autokuchyně Autorádia Dárkové poukazy DVB-T a SAT Elektrosoučástky Fanfáry, klaksony a sirény Fotovoltaika GSM / GPS Hračky a ostaní Kabely Kartušový program Konektory LED pásky a příslušenství LED, světla, žárovky, zářivky Literatura Měniče napětí Měřící přístroje Monitorovací systémy Multimédia Nabíječky NANOProtech Napájecí a záložní zdroje Nářadí Navigace Povinná výbava Radiostanice a příslušenství Redukce Různé Samolepky Teploměry Svítilny Výstražná světla - majáky Zabezpečovací systémy Zvuková technika Bazar
nabízíme celkem 11539 produktů
právě nakupuje 613 návštěvníků
Tester baterií digitální zátěžový
Postup při testu 12V baterie: Připojte tester k baterii. Červené kleště na plusový pól baterie, černé na minusový pól baterie Stisknout tlačítko ENTER a počkat 10 vteřin. Výsledek měření se zobrazuje LED diodami spolu s odečtem napětí na numerickém displeji. Po odečtení hodnot odpojte kleště testeru od baterie. Pozor: pokud tester neodpojíte do 30 vteřin, hrozí přehřátí testeru! Měření neprovádějte v blízkosti hořlavých látek! 1. Stav baterie je správný – rozsvítí se zelená LED dioda O.K. Baterie je v pořádku, lze ji dobíjet. Stav baterie lze dále zjistit hustoměrem (není součástí dodávky) 2. Napětí baterie je správné, ale kapacita baterie není zcela na 100%. Rozsvítí se zelená LED dioda O.K spolu s žlutou LED diodou Weak. V tomto případě zkontrolujte, zda naměřené napětí odpovídá startovacímu proudu baterie. Tabulka s napětími a proudy je na přední straně testeru. Pokud je napětí vyšší, než odpovídá startovacímu proudu, postupujte dle bodu 1. Pokud je naměřené napětí nižší, postupujte podle bodu 3. 3. Kapacita baterie je nedostatečná – rozsvítí se žlutá dioda Weak. V tomto případě je baterie buď defektní nebo nedostatečně nabitá. Pro zjištění, v jakém stavu je baterie, je nutno použít hustoměr. Pokud je hustota elektrolytu nad 1,225 g/cm2 je baterie defektní. Při hodnotě nižší než 1,225 g/cm2 lze baterii dobít a opětovně otestovat. 4. Baterie je defektní – rozsvítí se červená dioda Bad. 5. Zobrazení na displeji: a) Pokud je napětí baterie nižší, než 12,3V, na displeji se zobrazí c.b. (charge battery). Před dalším testem je nutno baterii zcela nabít. Po nabití je nutno 15-30 minut počkat, než se napětí stabilizuje. Pokud při dalším testu je napětí stále nižší než 12,3V, zobrazí se opět c.b., baterie je špatná a je nutno ji vyměnit. b) Pokud je napětí vyšší než 13,2V na displeji se zobrazí c.b. (charge battery). V tomto případě zatěžte baterii na několik vteřin například zapnutím hlavních světel automobilu a počkejte, než napětí klesne pod 13,2V. Poté test zopakujte. c) Po kompletním nabití baterie není napětí stabilní. Počkejte 15-30 minut, než napětí klesne pod 13,2V a poté proveďte test baterie. Postup při testu dobíjecí soustavy vozidla: 1. Tester připojit k baterii sejným způsobem jako při testu baterie. Stisknout tlačítko ENTER a počkat 10 vteřin. Změří se stav baterie stejně, jako je uvedeno výše. Neodpojujte tester od baterie. 2. Nastartujte motor a nechte běžet v otáčkách 1200 až 1500 ot/min, dokud nedosáhne běžné pracovní teploty. Pozor: nepřibližujte se k pohybujícím se částem motoru. Opět stisknout tlačítko ENTER. Rozsvítí se LED diody LOAD a CHARGING. 3. Odečtěte napětí z displeje – mělo by se pohybovat v rozmezí 13,6V až 14,8V. Rozsvícení červené LED diody signalizuje případný problém s nabíjecí soustavou vozidla (při napětí menším než 13,6V nebo vyšším než 14,8V – vozidlo buď nedobíjí, nebo přebíjí připojenou baterii). Postup při testu startéru vozidla: 1. Před testem startéru vozidla se ujistěte, že baterie je 100% nabitá. 2. Odpojte systém zapalování, aby motor nenastartoval. 3. Sepněte startér a odečtěte napětí. 4. Pokud voltmetr ukáže 9V nebo méně, startér zatěžuje příliš baterii, nebo kapacita baterie je nedostatečná ke správné funkci startéru.
1 089     
Tester baterií,dobíjení s tiskárnou
BEZZÁTĚŽOVÝ DIGITÁLNÍ TESTER BATERIÍ PRO 6V A 12V +TESTER DOBÍJECÍ SOUSTAVY VOZIDEL 12V A 24V Před použitím testeru vložte čtyři 1,5V baterie do přístroje. Pokud baterie nejsou vloženy, nebo jsou vybité, objeví se na displeji nápis INTERNAL AKKU LOW. V tomto případě nahraďte vybité baterie novými bateriemi. Sejměte plastový kryt č.1 prostoru pro termopapír. Vložte roličku termopapíru a konec termopapíru vložte do štěrbiny. Stiskněte tlačítko č.4 a přidržte, dokud se papír nevysune z výstupu. Ujistěte se, že na displeji není nic zobrazeno, pokud není tester připojen k měřené baterii a zda jsou kontakty baterie čisté. Poté připojte černé kleště na minusový pól baterie a červené kleště na plusový pól baterie. Ovládání přístroje: Stisknutím šipek vpravo/vlevo volíte hodnoty, stiskem ENTER potvrzujete volbu. Na displeji se zobrazí následující nápisy: BATTERY TEST a napětí připojené baterie. Stisknutím ENTER se provede test baterie. Po potvrzení testu baterie se zobrazí volba typu baterie VRLA/GEL/AGM/SLA nebo SLI. Pro automobilové olověné akumulátory zvolte SLI. VRLA/GEL/AGM/SLA baterie jsou bezúdržbové gelové baterie. Po zvolení typu baterie vyberte jednotky, které určují startovací proud baterie – SAE, DIN, JIS, EN, IEC. Běžně je startovací proud uveden na baterii v normě EN (například baterie AKUMA). Poté zadejte stisknutím šipek vpravo/vlevo příslušný startovací proud baterie. Poté potvrďte a začne probíhat test, který trvá několik vteřin. V případě problému (nelze např. změřit hodnoty, zcela vybitá baterie) se zobrazí otázka, zda je baterie zcela nabita (IS BATTERY CHARGED?). Pokud potvrdíte YES, zobrazí se zpráva, že baterie je špatná a je nutno ji vyměnit (BAD AND REPLACE). Pokud stisknete NO, zobrazí se výzva k opětovnému nabití a testu baterie (RECHARGE AND RETEST). Výsledky testu : Po ukončení testu se vždy zobrazí napětí na baterii a skutečný maximální startovací proud. Následným stisknutím tlačítek šipek vpravo/vlevose zobrazí graficky a procentuálně skutečný startovací proud nebo napětí ve vztahu k hodnotám, které by měla mít baterie ve 100% stavu. Stisknutím tlačítka ENTER se zobrazí dotaz, zda vytisknout výsledek testu. Po potvrzení stisknutím tlačítka ENTER se výsledek vytiskne, odmítnout tisk lze stisknutím tlačítek  a ENTER. GOOD & PASS – baterie je v pořádku, lze ji opětovně nabíjet GOOD & RECHARGE - baterie je v pořádku, je nutno ji nabít RECHARGE & RETEST – baterie je vybitá, stav baterie nelze zjistit, dokud nebude zcela nabitá Nabijte baterii a znovu otestujte. BAD & REPLACE – baterii již nelze nabít. je nutno ji vyměnit BAD CELL & REPLACE – minimálně jeden článek v baterii je zkratován. Baterii je nutno vyměnit. LOAD ERROR – testovaná baterie má vyšší startovací proud než 2000CCA(SAE), nebo kapacitu vyšší než 230AH, nebo kleště testeru nemají správný kontakt. Pokud nejsou splněny předchozí tři podmínky, nabijte zcela baterii a opakujte test. Pokud bude výsledek stejný, je nutno baterii vyměnit. Při testu je nutné, aby byly od baterie odpojeny všechny spotřebiče, které by mohly ovlivnit výsledky měření. Pokud se po připojení na baterii zvolí tlačítky / text LANGUAGE SELECT, můžete provést volbu jazyka, ve kterém bude testování probíhat. (anglicky, francouzsky, německy, španělsky, italsky, portugalsky, japonsky)
6 350     
Tester baterií s tiskárnou
BEZZÁTĚŽOVÝ DIGITÁLNÍ TESTER BATERIÍ PRO 6V A 12V s tiskárnou Před použitím testeru vložte čtyři 1,5V baterie do přístroje. Pokud baterie nejsou vloženy, nebo jsou vybité, objeví se na displeji nápis INTERNAL AKKU LOW. V tomto případě nahraďte vybité baterie novými bateriemi. Sejměte plastový kryt č.1 prostoru pro termopapír. Vložte roličku termopapíru a konec termopapíru vložte do štěrbiny. Stiskněte tlačítko č.4 a přidržte, dokud se papír nevysune z výstupu. Ujistěte se, že na displeji není nic zobrazeno, pokud není tester připojen k měřené baterii a zda jsou kontakty baterie čisté. Poté připojte černé kleště na minusový pól baterie a červené kleště na plusový pól baterie. Ovládání přístroje: Stisknutím šipek vpravo/vlevo volíte hodnoty, stiskem ENTER potvrzujete volbu. Na displeji se zobrazí následující nápisy: Battery volts: zobrazení napětí připojené baterie Language select: volba jazyka (anglicky, francouzsky, německy, španělsky, italsky, portugalsky, japonsky) Po připojení k baterii se nejdříve zobrazí napětí na této baterii. Po potvrzení napětí baterie tlačítkem ENTER se zobrazí volba typu baterie VRLA/GEL/AGM/SLA nebo SLI. Pro automobilové olověné akumulátory zvolte SLI. VRLA/GEL/AGM/SLA baterie jsou bezúdržbové gelové baterie. Po zvolení typu baterie vyberte jednotky, které určují startovací proud baterie – SAE, DIN, JIS, EN, IEC. Běžně je startovací proud uveden na baterii v normě EN (například baterie AKUMA). Poté zadejte stisknutím šipek vpravo/vlevo příslušný startovací proud baterie. Poté potvrďte a začne probíhat test, který trvá několik vteřin. V případě problému (nelze např. změřit hodnoty, zcela vybitá baterie) se zobrazí otázka, zda je baterie zcela nabita (IS BATTERY CHARGED?). Pokud potvrdíte YES, zobrazí se zpráva, že baterie je špatná a je nutno ji vyměnit (BAD AND REPLACE). Pokud stisknete NO, zobrazí se výzva k opětovnému nabití a testu baterie (RECHARGE AND RETEST). Výsledky testu : Po ukončení testu se vždy zobrazí napětí na baterii a skutečný maximální startovací proud. Následným stisknutím tlačítek šipek vpravo/vlevose zobrazí graficky a procentuálně skutečný startovací proud nebo napětí ve vztahu k hodnotám, které by měla mít baterie ve 100% stavu. Stisknutím tlačítka ENTER se zobrazí dotaz, zda vytisknout výsledek testu. Po potvrzení stisknutím tlačítka ENTER se výsledek vytiskne, odmítnout tisk lze stisknutím tlačítek  a ENTER. GOOD & PASS – baterie je v pořádku, lze ji opětovně nabíjet GOOD & RECHARGE - baterie je v pořádku, je nutno ji nabít RECHARGE & RETEST – baterie je vybitá, stav baterie nelze zjistit, dokud nebude zcela nabitá Nabijte baterii a znovu otestujte. BAD & REPLACE – baterii již nelze nabít. je nutno ji vyměnit BAD CELL & REPLACE – minimálně jeden článek v baterii je zkratován. Baterii je nutno vyměnit. LOAD ERROR – testovaná baterie má vyšší startovací proud než 2000CCA (SAE), nebo kapacitu vyšší než 230AH, nebo kleště testeru nemají správný kontakt. Pokud nejsou splněny předchozí tři podmínky, nabijte zcela baterii a opakujte test. Pokud bude výsledek stejný, je nutno baterii vyměnit. Při testu je nutné, aby byly od baterie odpojeny všechny spotřebiče, které by mohly ovlivnit výsledky měření. Dodávané příslušenství: Textilní obal, 2 roličky termopapíru, 4 tužkové baterie, návod
6 547     
Tester baterií digitální
BEZZÁTĚŽOVÝ DIGITÁLNÍ TESTER BATERIÍ PRO 6V A 12V Od typu BTJ41 se liší tím, že u BT001 se zadávají hodnoty startovacího proudu (CCA). Před použitím testeru vložte 9V baterii do přístroje. Pokud baterie není vložena, nebo je vybitá, objeví se na displeji nápis INTERNAL AKKU LOW. V tomto případě nahraďte vybitou baterii novou 9V alkalickou baterií. Ujistěte se, že na displeji není nic zobrazeno, pokud není tester připojen k měřené baterii. Ujistěte se, zda jsou kontakty baterie čisté. Poté připojte černé kleště na minusový pól baterie a červené kleště na plusový pól baterie. Stisknutím šipek nahoru/dolů volíte hodnoty, stiskem ENTER potvrzujete volbu. Na displeji se zobrazí následující nápisy: Battery volts: zobrazení napětí připojené baterie Language select: volba jazyka (anglicky, francouzsky, německy, španělsky, italsky, portugalsky, japonsky) Po připojení k baterii se nejdříve zobrazí napětí na této baterii. Po potvrzení napětí baterie tlačítkem ENTER se zobrazí volba typu baterie VRLA/GEL/AGM/SLA nebo SLI. Pro automobilové olověné akumulátory zvolte SLI. VRLA/GEL/AGM/SLA baterie jsou bezúdržbové gelové baterie. Po zvolení typu baterie vyberte jednotky, které určují startovací proud baterie – SAE, DIN, JIS, EN, IEC. Běžně je startovací proud uveden na baterii v normě EN (například baterie AKUMA). Poté zadejte stisknutím šipek nahoru/dolů příslušný startovací proud baterie. Poté potvrďte a začne probíhat test, který trvá několik vteřin. V případě problému (nelze např. změřit hodnoty, zcela vybitá baterie) se zobrazí otázka, zda je baterie zcela nabita (IS BATTERY CHARGED?). Pokud potvrdíte YES, zobrazí se zpráva, že baterie je špatná a je nutno ji vyměnit (BAD AND REPLACE). Pokud stisknete NO, zobrazí se výzva k opětovnému nabití a testu baterie (RECHARGE AND RETEST). Výsledky testu : Po ukončení testu se vždy zobrazí napětí na baterii a skutečný maximální startovací proud. Následným stisknutím tlačítek šipek nahoru/dolůse zobrazí graficky a procentuálně skutečný startovací proud nebo napětí ve vztahu k hodnotám, které by měla mít baterie ve 100% stavu. GOOD & PASS – baterie je v pořádku, lze ji opětovně nabíjet GOOD & RECHARGE - baterie je v pořádku, je nutno ji nabít RECHARGE & RETEST – baterie je vybitá, stav baterie nelze zjistit, dokud nebude zcela nabitá. Nabijte baterii a znovu otestujte. BAD & REPLACE – baterii již nelze nabít. je nutno ji vyměnit BAD CELL & REPLACE – minimálně jeden článek v baterii je zkratován. Baterii je nutno vyměnit. LOAD ERROR – testovaná baterie má vyšší startovací proud než 2000CCA(norma SAE), nebo kapacitu vyšší než 230AH, nebo kleště testeru nemají správný kontakt. Pokud nejsou splněny předchozí tři podmínky, nabijte zcela baterii a opakujte test. Pokud bude výsledek stejný, je nutno baterii vyměnit. Při testu je nutné, aby byly od baterie odpojeny všechny spotřebiče, které by mohly ovlivnit výsledky měření.
3 225     
Tester baterií digitální 2-200Ah
BEZZÁTĚŽOVÝ DIGITÁLNÍ TESTER BATERIÍ PRO 12V 2-200AH (od typů BT001, BT301 a BT501 se liší zadáváním hodnot v Ah) Před použitím testeru vložte 9V baterii do přístroje. Pokud baterie není vložena, nebo je vybitá, objeví se na displeji nápis INTERNAL AKKU LOW. V tomto případě nahraďte vybitou baterii novou 9V alkalickou baterií. Ujistěte se, že na displeji není nic zobrazeno, pokud není tester připojen k měřené baterii. Ujistěte se, zda jsou kontakty baterie čisté. Poté připojte černé kleště na minusový pól baterie a červené kleště na plusový pól baterie. Stisknutím šipek nahoru/dolů volíte hodnoty, stiskem ENTER potvrzujete volbu. Na displeji se zobrazí následující nápisy: Battery volts: zobrazení napětí připojené baterie Language select: volba jazyka (anglicky, francouzsky, německy, španělsky, italsky, portugalsky, japonsky) Po připojení k bateriir se nejdříve zobrazí napětí na této baterii. Po potvrzení napětí baterie tlačítkem ENTER se zobrazí volba typu baterie VRLA/GEL/AGM/SLA nebo SLI. Pro automobilové olověné akumulátory zvolte SLI. VRLA/GEL/AGM/SLA baterie jsou bezúdržbové gelové baterie. Poté zadejte stisknutím / kapacitu baterie v Ah (od 2 do 200Ah). Poté potvrďte a začne probíhat test, který trvá několik vteřin. V případě problému (nelze např. změřit hodnoty, zcela vybitá baterie) se zobrazí otázka, zda je baterie zcela nabita (IS BATTERY CHARGED?). Pokud potvrdíte YES, zobrazí se zpráva, že baterie je špatná a je nutno ji vyměnit (BAD AND REPLACE). Pokud stisknete NO, zobrazí se výzva k opětovnému nabití a testu baterie (RECHARGE AND RETEST). Výsledky testu : Po ukončení testu se vždy zobrazí napětí na baterii a startovací proud (xxSAE, xx=Ampéry). Následným stisknutím tlačítek šipek nahoru/dolůse zobrazí graficky a procentuálně startovací proud nebo napětí ve vztahu k hodnotám, které by měla mít baterie ve 100% stavu. SOH udává graficky a číselně stav baterie – startovací proud, SOC udává graficky a číselně nabití baterie ve voltech. Startovací proud baterie je hodnota proudu v ampérech, který je baterie schopna dodávat po dobu 30s a napětí na článcích se nesníží pod hodnotu 1,2V. GOOD & PASS – baterie je v pořádku, lze ji opětovně nabíjet GOOD & RECHARGE - baterie je v pořádku, je nutno ji nabít RECHARGE & RETEST – baterie je vybitá, stav baterie nelze zjistit, dokud nebude zcela nabitá Nabijte baterii a znovu otestujte. BAD & REPLACE – baterii již nelze nabít. je nutno ji vyměnit BAD CELL & REPLACE – minimálně jeden článek v baterii je zkratován. Baterii je nutno vyměnit. LOAD ERROR – testovaná baterie má vyšší kapacitu než 200Ah, nebo kleště testeru nemají správný kontakt. Pokud nejsou splněny předchozí tři podmínky, nabijte zcela baterii a opakujte test. Pokud bude výsledek stejný, je nutno baterii vyměnit. Při testu je nutné, aby byly od baterie odpojeny všechny spotřebiče, které by mohly ovlivnit výsledky měření.
3 380     
Tester baterií s měřením V+A, 500AMP
Test baterie: Otočným regulátorem nastavte zatěžovací proud na polovinu startovacího proudu baterie ( ½ CCA). Během 15s odečtěte naměřené napětí z voltmetru a otočte regulátorem do polohy OFF. Pokud se ručka voltmetru během testu nachází v zeleném poli (označení BATTEY TEST OK), je baterie v pořádku. Výsledek je závislý na teplotě baterie, proto je toto zelené pole odstupňované podle teploty. Pokud je během testu ručka voltmetru v poli BATTERY TEST – REPLACE, je nutno baterii dobít. Pokud se po dobití zobrazuje stejná hodnota, je nutno baterii vyměnit. Postup při testu dobíjecí soustavy vozidla: Nastartujte motor a nechte běžet v otáčkách 1200 až 1500 ot/min, dokud nedosáhne běžné pracovní teploty. Pozor: nepřibližujte se k pohybujícím se částem motoru. Regulátor nastavit do polohy OFF. Tester připojit k baterii sejným způsobem jako při testu baterie. Odečtěte stav baterie v voltmetru (ALT®.TEST). Pokud se ukazatel pohybuje v červeném poli (LOW), dobíjecí soustava nepracuje správně. Pokud je ukazatel v zeleném poli (OK), je dobíjecí systém v pořádku. Pokud se ukazatel pohybuje v červeném poli (HI), je baterie přebíjena. Postup při testu startéru vozidla: Před testem startéru vozidla se ujistěte, že baterie je 100% nabitá. Odpojte systém zapalování, aby motor nenastartoval. Sepněte startér a odečtěte napětí. Pokud voltmetr ukáže 9V nebo méně, startér zatěžuje příliš baterii, nebo kapacita baterie je nedostatečná ke správné funkci startéru.
2 220     
Tester 3v1 baterie/nabíjení/startér
Tester 3v1 baterie/nabíjení/startér
2 118     
Multimetr UT203 AC/DC klešťový,automat, UNI-T
Kombinovaný klešťový ampérmetr, vybaven standardními funkcemi multimetru.
1 450     
Tester autobaterii/alternátoru
Jednoduchý měřič napětí 12V autobaterií + napětí alternátoru do zásuvky zapalovače. Diodové indikátory napětí baterie 25/50/100%= slabá/střední/normální (před měřením zapněte světla na dobu 2 minut, poté zhasněte a měřte). Po nastartování automobilu indikuje velikost napětí alternátoru nízké/normál/vysoké(motor musí být nastartován a nastaven na cca 2000ot/min).
230     
Digitální multimetr FK8250
Digitální multimetr FK8250
199     
Digitální multimetr FK8550
Malý a přesto robustní digitální multimetr FK8550 s 3,5 místným displejem pro měření všech základních elektrických veličin. Díky robustní konstrukci vydrží měřící přístroj i trochu hrubší zacházení, takže je ideálním měřícím přístrojem pro každodenní použití. Pro pohodlné čtení údajů na displeji je FK8550 vybaven podsvětleným LCD displejem.
249     
Tester žárovek AUTOLAMP
Po přiložení žárovky s nepžepáleným vláknem ke kontaktům testeru se rozsvítí LED dioda a ozve akustická signalizace. Napájení 9V baterií (není součástí dodávky).
101     
Šroubovák + fázovka 250V 140mm
Zkoušečka fáze slouží ke zjištění přítomnosti fáze v obvodu. Zkoušečka indikuje střídavé napětí od 200V do 250V.
30     
Digitální multimetr FK9450
Malý a přesto robustní digitální multimetr FK9450 s 3,5 místným displejem pro měření všech základních elektrických veličin. Díky robustní konstrukci vydrží měřící přístroj i trochu hrubší zacházení, takže je ideálním měřícím přístrojem pro každodenní použití. Pro pohodlné čtení údajů na displeji je FK9450 vybaven podsvětleným LCD displejem.
295     
Digitální stolní multimetr UNI-T UT801
Digitální stolní multimetr UNI-T UT801
3 690     
Digitální multimetr FK382
Digitální multimetr FK382
739     
Digitální multimetr FK17B
Digitální multimetr FK17B
1 089     
Zkoušečka 6-24V do auta se žárovkou
Zkoušečka 6-24V do auta se žárovkou.
50     
Zkoušečka AC/DC 7 stup. 6-380V
Zkoušečka AC/DC 7 stup. 6-380V.
100     
Digitální multimetr MY-61L
Robustní digitální multimetr s 3,5 místným displejem pro měření všech základních elektrických veličin. Díky robustní konstrukci vydrží měřicí přístroj i trochu hrubší zacházení, takže je ideálním měřicím přístrojem pro každodenní použití. Předností je též výborně čitelný, vysoce kontrastní LCD displej s 28 mm vysokými číslicemi a možností podsvětlení v případě zhoršených světelných podmínek.
535     
Digitální multimetr FK64L
Digitální multimetr FK64L
699     
Digitální multimetr 3900
Multimetr za výhodnou cenu! Klasický 3,5 místný, snadno ovladatelný, kompaktní, bateriový ruční digitální měřící přístroj s velkým displejem a přehledným přepínačem rozsahů. Je vybaven ochranou proti přetížení.
365     
Voltmetr panelový DS4010, rozsah 8-30V
montážní otvor 30mm, výška číslic 7mm, montážní panel 60×43mm
255     
USB doktor, Voltmetr / Ampérmetr DC 3,5-13V, 0-3A
USB 2.0, rozměry: 57×20×10mm,
309     
Digitální multimetr 890G
Univerzální měřící přístroj s širokou řadou měřících rozsahů, včetně možnosti měření teploty, kapacity a frekvence.
470     
Digitální multimetr UT33C UNI-T
Univerzální měřící přístroj s širokou řadou měřících rozsahů.
340     
Digitální multimetr DT830D RANGE
Univerzální měřící přístroj s širokou řadou měřících rozsahů.
165     
USB doktor, Voltmetr a Ampérmetr 3-7,5VDC, 0-3ADC
USB 2.0, rozměry: 52×20×15mm, Pracovní teplota: 0–60°C, Přesnost 1,5%
149     
Ampérmetr / voltmetr panelový 10A 100V DC
Ampérmetr / voltmetr panelový 10A 100V DC
169     
Vodotěsná 12 V zásuvka + USB zásuvka + voltmetr
Výstup 12V maxx 20A, Výstup: 5V 2.1A max + 5V 1A, Rozměry: 150×45×55mm
429     
Voltmetr panelový LED modrý, 0-30V
Rozměry: 23×14×9 mm, napájení: 5–30V, Pracovní teplota: –10až65°C, Přesnost měření: 1%
119     
Voltmetr panelový LED červený, 0-30V
Rozměry: 48×30×23mm, rozměry montážní: 45×28mm, napájení: 5–30V, Pracovní teplota: –10až65°C, Přesnost měření: 1%
135     
Voltmetr panelový LED modrý, 2,5-30V
Rozměry: 48×30×23mm, rozměry montážní: 45×28mm, Pracovní teplota: –10až65°C, Přesnost měření: 1%, jednoduché zapojení
135     
Tester 7P zásuvek přívěsů 12V
Tento tester s LED diodou otestuje všechny funkce osvětlení vozidla i přívesu - zásuvky i zástrčky. Ukazatel LED diody zobrazí každé problematické připojení. Přezkouší všechny 7 - pólové zásuvky a konektory a pomocí adaptérů (není součástí balení) i všechny 13 - pólové zásuvky a konektory v 7 - pólové funkci. Odběr proudu pomocí 9 V blokové baterie (není součástí balení).
666     
Zkoušečka napětí MS-48A
ke zjišťování: - střídavého napětí 70 až 250 V bezkontaktní metodou, - stejnosměrného napětí 0 až 250 V bezkontaktní metodou, - polarity zdrojů - zkratu - vyzařování monitorů a mikrovlnných trub optická a akustická signalizace nastavení dvou citlivostí napájení: 2 x LR44 (součástí dodávky) prodejní obal: 1 ks, blistr
80     
Voltmetr do zapalovače
Voltmetr do zapalovače
369     
Voltmetr do auta, rozsah 8-30V, montáž do autozdířky
Stačí jej zapojit do zapalovače auta (voltmetr) a zjistit nabití akumulátoru nebo napětí alternátoru – při zapnutém motoru. Určen k instalacím 12 a 24 V. Měřicí rozsah: DC 8 V – 30 V ± 1,2 %. Přesnost ~0,1 V.
200     
Digitální voltmetr 6-30V
Palubní voltmetr 34530 slouží k prevenci poruch akumulátoru a ke kontrole dobíjení vašeho auta. Prostřednictvím voltmetru získáváte permanentní informaci o stavu vašeho akumulátoru, což obvykle v automobilech není možné, protože v nich tyto indikátory stavu chybí. Připojení pomocí dvou přípojných konektorů 6,3mm označených polaritou +/- (dodržte polaritu připojení nebo může dojít k poškození zařízení).
348     
Voltmetr do auta s nabíječkou USB (5V/2,1A), rozsah měření 8-30V
Stačí jej zapojit do zapalovače auta (voltmetr) a zjistit nabití akumulátoru nebo napětí alternátoru – při zapnutém motoru. Určen k instalacím 12 a 24 V. Měřicí rozsah: DC 8 V – 30 V ± 1,2 %. Přesnost ~0,1 V. Rozměry : 7,5×4×4×cm
235     
Bluetooth monitoring baterie
Monitorovací zařízení baterie 35953 s přenosem informací pomocí Bluetooth do mobilního zařízení.
1 176     
Tester akumulátorů 3v1 s možností tisku
Profesionální multifunkční tester 12V autobaterií s možností vytisknutí naměřených parametrů. Vhodný pro klasické kyselinové, gelové a AGM baterie. Po připojení baterie tester na displeji ukáže okamžité napětí baterie. Zadáte typ baterie a normu, ve které chcete měřit (EN, DIN, SAE atd.) a na displeji nastavíte hodnotu startovacího proudu měřené baterie. Poté tester ukáže aktuální startovací proud baterie a její stav v %. Dále je možno provádět měření dobíjení alternátoru a funkčnost startéru.
2 324     
Měřící kabely 2x banánek 4mm, 2x krokosvorka
Měřící kabely 2x banánek 4mm, 2x krokosvorka
44     
Měřící hroty s 4mm banánky
Měřící hroty s 4mm banánky
51     
Náhradní šňůry pro měřící přístroje série 84
Náhradní šňůry pro měřící přístroje série 84
27     
Náhradní šňůry pro měřicí přístroje série 17
Náhradní šňůry pro měřicí přístroje série 17
104     
Měřící šňůry s banánky a krokosvorkami,délka 80cm
Měřící šňůry s banánky a krokosvorkami,délka 80cm
18     
Digitální voltmetr 6-30V červený do panelu
Palubní voltmetr 34530A slouží k prevenci poruch akumulátoru a ke kontrole dobíjení vašeho auta. Prostřednictvím voltmetru získáváte permanentní informaci o stavu vašeho akumulátoru, což obvykle v automobilech není možné, protože v nich tyto indikátory stavu chybí. Připojení pomocí dvou přípojných konektorů 6,3 mm označených polaritou +/- (dodržte polaritu připojení nebo může dojít k poškození zařízení). Doporučení: předřaďte před voltmetr pojistku 500 mA.
317     
Digitální voltmetr 5-48V bílý
Digitální voltmetr 5-48V bílý
260     
Nalezeno 107 produktů  /  zobrazeno 48 produktůzobrazeno 48 produktů z 107
1 2 3

2012 ....... 2019 ....... 2024 © vysilackymilin.cz